12-TYGODNIOWA METAMORFOZA JEST DLA CIEBIE, JEŚLI:

  • Oczekujesz w krótkim czasie widocznych efektów
  • Chcesz zacząć swoją przygodę z treningiem, ale nie wiesz jak
  • Zależy Ci na poprawie wyglądu

TRENING BĘDZIE POLEGAŁ, NA:

  • Dokonaniu pomiarów -> określenie stanu początkowego oraz sprecyzowanie celów możliwych do zrealizowania w 12 tygodni
  • Podziale dużego celu na mniejsze i ustalenie strategii działania
  • Edukacji w zakresie diety -> układ, częstotliwość i wielkość posiłków
  • Regularnych pomiarach -> realizacja małych celów, sprawdzenie: realizacja vs plan
  • Treningu indywidualnym z trenerem skoncentrowanym na redukcji wagi
    Kształtowaniu techniki prawidłowego ruchu i wdrożeniu w świat fitnessu
  • Korygowaniu wad postawy

CZAS TRWANIA JEDNOSTKI TRENINGOWEJ:

  • 60 MINUT

ILOŚĆ TRENINGÓW W TYGODNIU:

  • 2-3

DLA WZMOCNIENIA EFEKTU:

  • Samodzielne treningi cardio (częstotliwość, rodzaj, czas treningu będą każdorazowo ustalane z trenerem)
  • Aktywne spędzanie wolnego czasu (spacery, basen, ruch na świeżym powietrzu)
  • Regeneracja (sen, sauna, masaż, sen, sen)
  • Wypracowywanie nowych nawyków w zakresie diety i aktywności fizycznej (np. co jeść w trakcie wyjazdów służbowych? Jak włączać aktywność fizyczną do codziennych czynności? itp.)

JEŚLI TO JEST WŁAŚNIE TWÓJ WYBÓR:

  • Napisz lub zadzwoń – umówimy dogodny termin pierwszej konsultacji,
  • Pomocne dla Ciebie i Trenera może być wypełnienie dokumentu znajdującego się w zakładce „PIERWSZA KONSULTACJA” – zapoznaj się z nim
  • W umówionym terminie przyjdź do Fabryki Formy Serbska ze strojem sportowym, wodą i entuzjazmem